Logo ontwerper aan het werk

Diensten

(Merk)strategie, design & branding

Nadenken over uw (merk)strategie

Uw merkstrategie is de manier waarop uw bedrijf marketing inzet om de doelstellingen van uw bedrijf te bereiken.

Bij merkstrategie gaat het om de kern van uw bedrijf. Wat zijn de doelstellingen? Met een goede merkstrategie onderscheidt u zich van concurrenten. Samen brainstormen over de merkstrategie om een doelgericht plan op te stellen met passende campagnes en visuele uitingen. 

Schaakspel

Branding, een merk bouwen

Branding bestaat niet alleen uit een logo, website, social media en visitekaartjes. En branding is ook niet de pay-off of uw serviceverlening. Branding is dat allemaal en meer!

Een merk is een samenstelling van wat anderen ergens van vinden en associeren. Associaties die mensen hebben met uw merk zijn redelijk te sturen.

Branding gaat zelden vanzelf. Er moet een continue bewustzijn bestaan van uw eigen merk. Hoe klein of groot uw onderneming ook is. Een merk bouwen vereist aandacht tot in ieder detail.

Image by Balázs Kétyi

Van idee tot design

Met een duidelijk doel en idee worden de juiste uitingen voor uw bedrijf gecreëerd. Ik help u graag met het vormgeven van uw communicatie- en promotiematerialen. Zowel Online als offline. 

 

Hierbij kunt u denken aan social media, website (optimalisatie), applicaties, nieuwsbrieven, werkboeken, omslagen, templates, brochures, e-books, posters, flyers, leaflets en weggevers.

Verdere mogelijke opties zijn altijd bespreekbaar.

Image by Amélie Mourichon

Maandelijkse communicatie uitingen

Consistentie is een belangrijke factor als het gaat om communicatie uitingen. Samen met u wordt er elke maand gekeken naar de meest effectieve werkwijze dat past bij uw bedrijf.

Het abonnement is op basis van uren, deze uren kunt u zelf indelen naar wens. Er wordt een minimale afname van vier uur per maand gehanteerd, omdat er minimaal vier uur nodig is om resultaat te kunnen behalen. In dit abonnement zit standaard:

  • 1 contactmoment

  • Aantal afgesproken uren besteed aan uw communicatie

Image by Marten Bjork